0item(s)

Nu aveti produse in cosul de cumparaturi.

Comenzi telefonice: 0770 213 601 | comenzi@finette.ro

Product was successfully added to your shopping cart.

CUM CUMPAR? / CUM PLATESC?

Comanda pe site:

Utilizarea site-ului www.finette.ro necesita activarea cookie-urilor si Javascript in browserul dumneavoastra.

1. Alegeti produsul / produsele dorite si apoi faceti click pe simbolul "Adauga in cos". Produsul va ajunge in cosul de cumparaturi.

Pentru vizualizarea produselor alese ( de exemplu: codul pentru lenjerie / lenjerii de pat ) faceti click pe cosul de cumparaturi (coltul dreapta sus).

2. Pentru a plasa comanda, din cosul de cumparaturi faceti click pe butonul "Finalizeaza comanda".

3. Clientului i se va deschide o pagina de logare

Daca sunteti la prima comanda nu este necesar sa aveti inregistrat un cont. Contul va fi creat dupa plasarea primei comenzi. In pagina de logare completati o adresa de mail si dati clic pe butonul Continua. In campurile de completat veti avea si campul Parola. ATENTIE! In acest camp NU vi se cere parola de e-mail ci o parola aleasa de dvs. pentru logarea ulterioara in contul dvs. de pe site-ul magazinului Finette.

Exista si posibilitatea de logare prin intermediul contului de Facebook.

Daca aveti deja un cont creat, in pagina de logare va trebui sa introduceti adresa de e-mail atasata la contul de pe site.

4. In pagina deschisa va trebui sa completati / modificati campurile de adresa.

5. Alegeti modalitatea de plata:

-         Plata ramburs la primire. Plata va fi facuta agentului curier de catre destinatarul coletului in momentul livrarii pachetului. De mentionat este ca aceasta optiune este disponibila DOAR pentru comenzile expediate in Romania. Pentru comenzile cu adresa de livrare in afara Romaniei plata se va face, intotdeauna, in avans.

-         Plata online cu cardul. Daca ati ales aceasta optiune, dupa Trimiterea Comenzii, veti fi directionat catre site-ul securizat de plati Mobilpay unde va trebui sa completati numarul cardului, numele titularului cardului, data expirarii cardului si codul de securitate (ultimele 3 cifre de pe spatele cardului). Dupa completarea acestor campuri, veti fi directionat catre site-ul bancii unde va trebui sa introduceti codul de securitate 3D al bancii, trimis, de obicei, prin SMS pe telefonul titularului cardului.

-         Plata prin transfer bancar. Dupa Plasarea comenzii de catre client, acesta va primi un e-mail de confirmare a comenzii cu datele contului in care trebuie facuta plata si suma totala de plata. Plata se va realiza printr-un ordin de plata catre contul magazinului (asociatiei). In e-mail veti gasi si suma totala de plata convertita in euro sau dolari. Dupa realizarea platii, este obligatoriu din partea clientului, sa trimita pe Mail-ul sau Whatsapp-ul magazinului, o copie a ordinului de plata pentru comanda platita. Fara aceasta confirmare, expedierea coletului va fi intarzaiata.

-         Plata prin Western / Union sau Money Gram. La fel ca si la modalitatea anterioara, dupa plasarea comenzii, clientul va primi un e-mail de confirmare cu datele persoanei destinatare sumei trimise prin Western Union / Money Gram dar si suma totala de plata. In e-mailul de confirmare veti gasi si suma totala de plata convertita in euro si in dolari. Dupa realizarea platii, este obligatoriu din partea clientului sa trimita, pe Mail-ul sau Whatsapp-ul magazinului, o copie a chitantei de plata care sa contina obligatoriu numele expeditorului, codul de ridicare a banilor, suma platita si tara expeditoare. Fara aceasta confirmare expedierea coletului nu va fi efectuata.

6. Alegeti modaliatea de livrare:

-         Curier Rapid GLS. Llivrarea se face la domiciliul clientului, oriunde in Romania, fara taxe pentru extrakilometri – aceasta optiune este valabila doar pentru comenzile cu expediere in Romania

-         Atlassib / Tabita Tour / Tarsin. Prin aceste modalitati de transport international coletul NU va fi livrat la domiciliul clientului ci va fi ridicat, personal de catre client, din agentia selectata. Magazinul Finette nu-si va asuma cheltuielile cu deplasarea clientului la agentia selectata.

-         Livrarea prin Posta Internationala / GLS international. Livrarea se va face acasa, la adresa clientului. In cazul in care clientul nu este gasit acasa de catre curier sau nu a raspuns la telefon, clientul va avea posibilitatea de ridicare a pachetului dintr-o agentie sau un depozit al curierului.

7. Apasa butonul Trimite Comanda din partea dreapta.

Dupa plasarea comenzii, veti primi un SMS de confirmare a comenzii la numarul de telefon completat in comanda dar si un e-mail de confirmare a comenzii. Daca nu ati primit e-mailul de confirmare in Inbox-ul e-mailului avem rugamintea sa verificati in sectiunea de Spam.

Dupa plasarea comenzii nu va fi necesara confirmarea telefonica din partea clientului sau din partea vreunui operator al magazinului.

 

Comanda telefonica:

Punem la dispozitia clientilor posibilitatea de a plasa comenzi printr-un operator telefonic. Aceasta optiune este disponibila de Luni pana Vineri intre orele 8-16. In afara acestui interval orar aveti posibilitatea de plasare a comenzii prin celelalte modalitati.

Pentru plasarea comenzii, operatorul va avea nevoie de urmatoarele informatii:

-         codurile produselor (codul produsului il puteti gasi in coltul din stanga sus a fiecarei imagini sau in detaliile produsului, sub titlu);

-         cantitatea din fiecare produs;

-         adresa completa;

-         e-mail-ul;

-         numarul de telefon;

-         modalitatea de livrare

-         modalitatea de plata..

Comenzile plasate telefonic vor fi introduse pe site intr-un termen de 24 de ore (in cazul zilelor lucratoare).

Comanda prin SMS / WhatsApp:

Puteti trimite un SMS / un mesaj pe WhatsApp la numarul 0770 213 601 cu codurile produselor dorite, cantitatea din fiecare, adresa completa, numarul de telefon, modalitatea de livrare si modalitatea de plata.

Comanda se inregistreaza pe baza codurilor produselor transmise. Codul produsului se regaseste in coltul din stanga sus a fiecarei imagini sau in detaliile produsului, sub titlu.

Comenzile plasate prin SMS/WhatsApp vor fi introduse pe site intr-un termen de 24 de ore din momentul expedierii mesajului (in cazul zilelor lucratoare).

 

Comanda prin email:

Puteti plasa comenzi printr-un e-mail expediat catre: comenzi@finette.ro. E-mailul trebuie sa contina urmatoarele informatii:

-         codurile produselor (codul produsului ( ex: codul pentru lenjerie / lenjerii de pat .. ) il puteti gasi in coltul din stanga sus a fiecarei imagini sau in detaliile produsului, sub titlu);

-         cantitatea din fiecare produs;

-         adresa completa;

-         e-mail-ul;

-         numarul de telefon;

-         modalitatea de livrare;

-         modalitatea de plata.

Comenzile plasate prin e-mail vor fi introduse pe site intr-un termen de 24 de ore (in cazul zilelor lucratoare).

 

Alte detalii:

Daca toate produsele din cosul de cumparaturi sunt in stocul magazinului se poate lansa comanda fara operator. La trimiterea comenzii, toate produsele vor fi automat rezervate din stoc, iar comanda va fi pregatita pentru livrare.

Sunt cazuri in care, din cauza unor erori de inventar, anumite produse comandate nu mai sunt gasite la raft. In acest caz, un operator al magazinului va contacta clientul pentru informare si rezolvarea situatiei. Prima data clientul va fi contactat telefonic. Daca nu se va reusi acest lucru, clientul va fi contactat pe e-mail / WhatsApp.

In cazul in care ati optat pentru optiunile de plata Transfer bancar sau Western Union/Money Gram, produsele din comanda vor fi rezervate un termen de 3 zile lucratoare. Rezervarea se poate prelungi, la cerere, cu maximum 3 zile lucratoare. Daca dupa acest interval plata nu a fost confirmata, comanda respectiva va fi anulata automat. Dupa acest termen clientul va putea, din nou, sa isi rezerve produsele doar prin plasarea unei noi comenzi.

Daca ati optat pentru Ridicare de la sediul depozitului, la fel, termenul de pastrare a unei comenzi este de 3 zile lucratoare, cu posibilitate de prelungire, la cererea clientului.


Preturile sunt actualizate zilnic. Preturile din comenzi sunt valabile 5 zile din momentul confirmarii acestora. Pentru produsele cu disponibilitatea "Indisponibil momentan", magazinul Finette nu poate garanta pretul. Disponibilitatea este afisata in timp real. Disponibilitatea se poate modifica oricand pe parcursul procesarii comenzii.

Discount-urile, reducerile si promotiile sunt valabile in limita stocului disponibil. Discount-urile, reducerile si promotiile nu sunt cumulative. Se pastreaza intotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare.

Asociatia Misiunea Speranta pentru Romania (Magazinul Finette) isi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat (agresiv, licentios etc.) sau au in istoricul comenzilor livrari refuzate.

Numarul de telefon (mobil) este cel pe care veti primi urmatoarele notificari: SMS cu informatii despre comanda, SMS ce va anunta cand comanda este pregatita, SMS ce va anunta ca a plecat de la noi coletul dumneavoastra.

Adresa de e-mail este folosita de catre magazinul Finette exclusiv in scopul de a transmite informatii despre comanda dumneavoastra, cu exceptia cazului in care ati solicitat abonarea la newsletter.